Zdekodować KOD…

Kwiecień, 2012  |  , , ,    
Kwiecień, 2012

…to spojrzeć na nowo na możliwości, jakie daje kobiecie biżuteria. Ta o mocnym charakterze pozwala podkreślić silną osobowość, nie odbierając nic z kobiecości. Zreinterpretowana klasyka, jaką oferuje KOD, idealnie wpisuje się w potrzeby nowoczesnej kobiety, która zakłada elegancki kostium do biura, a po pracy wskakuje w T-shirt i dżinsy. Dość masywne naszyjniki to również świetne dopełnienie stroju na wieczór. Biżuteria ta łączy zdecydowaną kobiecość z elementami lekkimi i niemalże dziewczęcymi. Dzięki temu, w zależności od stylizacji, podkreśla siłę lub pozwala stworzenie bardziej „słodkiego” wrażenia.

Przewodnim i charakterystycznym elementem kolekcji jest łańcuch. Jest to autorski splot opracowany przez Krystynę Odolińską, projektantkę i właścicielkę marki.

Całość kolekcji wykonywana jest ręcznie w Polsce, z wielką dbałością o detale i najwyższą jakość, na podstawie unikalnych projektów KOD-u. Nowoczesna forma i wzory mocne w wyrazie to kwintesencja marki.

KOD nie zapomina również o mężczyznach, oferując im bransoletki o charakterystycznym splocie łańcucha.

Marka debiutowała w 2011 r., ale mimo krótkiej historii na scenie modowej, może się pochwalić odbiorcami również wśród gwiazd. Estetykę tej biżuterii doceniły już Grażyna Szapołowska, Beata Sadowska oraz Katarzyna Zielińska.

Biżuteria dostępna jest w sklepie internetowym www.koddesign.pl, a także w wielu miejscach na terenie kraju – m.in. w butikach Mia Art i Horn&More w Warszawie, Galerii Techne w Poznaniu, a także w concept store Mały Gruby Budda w Gdańsku.

Joanna Wysoczyńska






Zobacz także